Banner

Satt och lekte lite i Photoshop igår, hade tråkigt, så fick bli en lite snabb banner, haha :)

Iaf, planerna för idag är väl att ta sig ner på stan relativt snabbt, måste bara sminka mig och sen drar jag. Egentligen ville jag kolla på min bror när han och några i hans klass har "Superstar", en tävling mellan olika 9or från olika skolor tävlar. Minns det från när jag gick på Skiljebo och vore kul att se, men vet inte om jag hinner faktiskt, för måste ner till skolan och hämta ut ett gammalt prov av  engelskaläraren så jag kan plugga till nästa vecka. Så får se om jag hinner kolla på Superstar :)

Sen ska jag försöka springa runt på stan lite, ska köpa sugarpaste och sugarpaste färg iaf, till tårtan jag ska baka :) Ska ha den på fredag så blir väl att baka idag eller imorgon, vi får se :) Imorgon troligtvis. Sen så ska jag fösöka hitta en present åt min bror som snart fyller, men det enda han önskar sig är "ett löpband" annars blir han besviken säger han, haha. Min ekonomi täcker ju tyvärr inte ett löpband, så den planen sprack ju lite :) Men får se vad jag kan hitta kanske. Sen ska jag passa på att handla något åt Antti som fyller på lördag<3 Dock får han vänta på sin present tills åtminstone 16e eftersom jag inte kommer ner innan dess, haha, stackarn :)

Om jag får tid över kollar jag nog på en ny bikini också, gillar inte den jag har just nu. Men men, vi får se :)

Aja, nu blir det smink sen drar jag, så ha det bra i värmen idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0