Dålig dag

Usch, idag har inte varit en bra dag direkt. Började direkt när jag vaknade, ville inte alls lämna sängen, men hade inte direkt något val. Resten av dagen har varit dålig också, inte alls känns mig sugen på något. Hade körlektion och teorigenomgång också, helt förvirrad var jag på dessa.. Usch..

Händer inte så mycket på blogggen just nu, för det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Dagarna går extremt segt och ingenting händer känns det som. Men kommer väl fler uppdateringar när något intressant händer, så håll tummar och tår och fortsätt kika in!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Hansen

Du får ju träffa mig varje dag :o ?

2011-01-19 @ 08:35:54
Postat av: Sara

Meeeeen, det hjälper väl inte (:

2011-01-19 @ 10:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0