Tenta och sovrutiner!

Så, imorse gjorde jag min tenta, det gick väl bra, tror jag. Borde i alla fall få godkänt på den, satt och räknade poäng, haha. Men kunde ha fått bättre, tyvärr.

I alla fall så har vi lagt in lite nya rutiner här hemma vid sovdags. Förut så somnade ju Nathalie i min famn, och så la jag ner henne i sängen, vilket ofta slutade med att hon vaknade antingen direkt, eller någon minut senare, och så började de om. Så de senaste 3 dagarna har jag lagt henne i sängen och så sagt godnatt. Och så går jag ut ur rummet. Hon gnäller och bråkar lite, men jag kommer bara in, ger henne nappen och står bredvid/vaggar lite försiktigt med handen på henne. Säger ingenting, tänder inte. Bara tröstar, tyst. Och det har faktiskt fungerat jättebra än så länge! Visst, det tar ungefär en halvtimme tills hon slappnar av och somnar, men vi har ju som sagt bara gjort det i 3 dagar, och vem anpassar sig direkt till nya grejer liksom? Och det är ju faktiskt bara en halvtimme, för hon vaknar ju inte om gång på gång efter det, hur grejt är inte det? :)

Men nu ska jag gå upp, så ni får ha det så bra där ute :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0