Plugg, plugg, plugg

Ååååh, bara massa plugg just nu! Har muntlig redovisning på torsdag i finska (om verbtyper och diskussion om två texter) samt att jag har tentamen på lördag i finska, massa grammatik! Och inte nog med det så har jag en ny muntlig nästa vecka också, samt inlämningsuppgifter (2 stycken på 200 ord var) till nästa söndag! Bara massa plugg, plugg, plugg just nu känns det som. Sen måste jag köra massor av 3D modellering nästa vecka också, allt för att undvika att behöva göra massor medan Antti är här, för det vill jag verkligen inte, vill inte slösa den tid vi får tillsammans på att sitta vid datorn och modellera, ju.

Jag har så mycket att göra att jag nästan har glömt bort att jag fyller på torsdag också, haha! Det är inte lika viktigt just nu, känns det som. Snäll jag är emot mig själv då ;)!

Och jag tänkte göra om bloggen lite mer julig, men jag har inte direkt någon tid att sitta och leka i photoshop för en banner eller leka i koden för att fixa om sidan. Så vi får väl se om jag orkar med det någon dag här i veckan, när jag behöver paus ifrån pluggandet :)

Kram där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0