Morgon-illamående

Vaknade upp imorse runt 7.30 och mådde illa, så tog något att äta och gick och la mig igen. Somnade ganska direkt och vaknade upp vid 11. Fan va skönt att få sova av sig, inte för att det behövdes egentligen, men bara lite sådär allmän lathet du vet. Och illamåendet försvann också :).

Jag kände mig dock väldigt stor, så jag var tvungen att använda mobilen för att se hur stor jag faktiskt är när jag ligger ner, och jag blev chockad, haha!



Syns ju ganska mycket för att ligga platt?!

En annan kul grej är att jag inte tycker jag blivit så mkt större i storlek när man kollar sig i spegeln varje dag. Så jag letade upp en äldre bild från v.15 och jämförde bredvid en ifrån igår i v.20 (19+4).



Liiite skillnad ändå? :) Haha!

Nu ska jag fortsätta vara duktig här hemma. Fixade lite med tvätten nyss och tänkte plugga lite medans jag väntar på att nästa tvätt blir färdig :).

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0