Hemma!

Så, blev inga fler uppdateringar igår, för jag orkade helt enkelt inte hämta några fler internet-inlogg på hotellet, så fick klara mig ändå :)

Tyvärr vände turen lite där och Stockholm vann över oss med 10-2, vilket inte var oväntat. Däremot var dagens match emot Örebros län riktigt spännande. Började med 3-0 till oss i första halvlek, vilket Örebro vände till 3-4 i andra, vi tog igen till 6-4, forfarande i andra, i tredje reducerar de till 6-5 och sedan gick det bara åt skogen helt, haha! Släppte in mål efter mål sista 10 minuterna, så slutade med 6-11, haha.. Så blev inga fler matcher, utan fick åka hem. Men ganska skönt ändå att kunna vara hemma :)

Så, efter drygt 8 timmars slapp i baksätet med kudde, filt, godis och sparkar är jag nu hemma. Blev pizzerian innan vi for hem också, men fick verkligen inte i mig något i princip, så har allt kvar till imorgon, haha.



Här är bilden jag lovade på första kläderna btw :) De två bodysarna kanske lutar lite mer åt killhållet, men jag tycker ändå de är relativt neutrala i kön, är ju inte alls något fel att klä på en tjej dessa kläder heller, enligt mig då. Så kär i de gråa byxorna, de tycker jag verkligen om! <3

Blev en tröja till mig också såklart, fast den fick lilla pappa betala, för den var liiiite dyrare (A) Haha!

Aja, nu blir det nog sängen så jag får sova :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0