Trött tjej

Just nu är jag helt slut. Precis lagt mig i sängen, ska bli så skönt att få sova efter den här dagen. Haft en sjuk tjej hemma men måste ju göra något vettigt ändå, så har läst klart biologiboken (30ish sidor eller något sånt?), gjort 3/5 frågor på sista biologiuppdraget (det är långa frågor, tog mig cirka 1,5h att formulera dem svaren), gjort sista provet i matematik (bortsett från nationella och muntliga provet), gjort sista uppdraget i matematik samt anmält mig till nationella provet i matematik 4 nästa fredag, den 7:e. 

Imorgon ska jag göra dem sista 2 frågorna till biologiuppdraget, minst en laboration i biologi (har 2 kvar att göra) samt plugga inför högskoleprovet (knappt 6v kvar!). Försöka få tvättstugan också hade jag tänkt, behövs. Och så borde jag börja baka också, Anders fyller ju på ons och som vanligt måååste jag ju baka en tårta ;) 

Nä, nu ska jag stänga ögonen och sussa, kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0