Glad tjej

Saknar min stora sötis så mycket men jag är glad, för på torsdag åker jag och Nattis dit <3 Kommer dit på torsdag eftermiddag. Anders och barnen, eller iaf ett av dem, sticker nästan direkt på innebandy och sen blir det lite kvällsmys efter barnen somnat. 

På fredag blir jag och Nattis själva i lägenheten för då ska barnen till skolan och Anders ska jobba. Lite nervöst, vi har ju inte pratat om vad vi "är" eller så, så man vet liksom inte riktigt vad som är okej och inte haha. Rota i skåp för att hitta grejer, gå och plocka. "Känn dig som hemma", men det är svårt när man inte vet vart i förhållandet man är haha. Men blir nog bra. Får väl sno en nyckel av Anders också så vi kan gå ut och leka om vi känner för det :) sen åker vi hem på lördag eftermiddag för på söndag är det umgänge igen, yay... De har ju flyttat vårat umgänge (utan att kolla med mig först) så nu kan jag inte åka hem på söndagar längre, vilket förstör varannan helg. Men tack vare att jag inte jobbar och Nattis är dagisfri på fredagarna så går det att ordna såhär i alla fall :) 

Älskar att åka dit haha, är faktiskt hellre där än här hemma av någon anledning ;) Visst saknar man lite av sina egna saker, men annars så, haha. 

Godnatt från en lycklig tjej<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0