Helgen

I fredags spenderade jag dagen med att måla badrumsgolvet. Tycker det vart en stor förbättring, vad tycker ni?


Lördagen började som sagt med högskoleprov, inte mycket mer att säga där... 

Igår körse vi till Nyköping för att fira mormor och hennes sambo Alf som båda fyllt år. God mat, fika och trevligt sällskap. De är dock så gamla nu att vi alltid bara åker under dagen, de orkar inte för länge (och det märks ordentligt när mormor somnar sittandes mitt i ett samtal...). Så vad passar då bättre än att hoppa av i Eskilstuna på vägen hem, när vi ändå åker förbi? ;) Så jag och Nathalie stannade hos Anders. Efter vi lagt Nathalie fick vi lite egentid att bara ligga och prata och umgås, supermysigt. Har varit så mycket nu på sistonde så vi har inte hunnit träffats så jättemycket, så tagit den tid vi fått liksom. Men nu när högskoleprovet är över och våra studier börjar närma sig sitt slut (han läser också behörighet just nu) så känns det som man får lite mer tid igen. 

Nu sitter jag och Nattis i soffan. Vi har ätit mysfrukost tillsammans och jag har tagit en dusch. Tänkte ställa mig och vika lite kläder nu (blir galen på att han alltid slänger alla nytvättade kläder i soffan för han inte orkar fixa det direkt, haha!), tömma diskmaskinen och småplocka lite, måste ju roa mig lite medan Nattis kollar på tv ;) Sen ska jag och Nattis ta en tur förbi affären, hon önskade sig söta köttbullar till lunch (ni vet de där små delikatessköttbullarna från scan? Hon älskar dem, synd bara att de är sååå mycket dyrare...) så ska se om Hemköp här i närheten har dem. Ska kolla om Anders planerat någon middag eller om vi ska handla något tills dess också. 

Imorgon installeras vattnet till tvätt- och diskmaskin, sen ska Anders få fixa elen till tvättmaskinen, ska bli sååå skönt! 

Puss pårej!

Kommentarer
Postat av: Robert

Hej ! Snyggt badrumsgolv. Vad använde du för färg till golvet ? Håller det bra även nu några år senare?

2017-08-13 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0