Paketkalender

Häromdan kom den första snön till Västerås. Den är ju borta i princip (lite vitt kvar på taken), och var ju inga mänger till att börja med, men det triggade verkligen igång min julkänsla. Drygt 2 månader kvar, det är inte så jättelång tid faktiskt när man tänker efter! Och i år, nu när Nathalie är lite större, vill jag göra en paketkalender åt henne så hon får öppna ett paket varje dag. Märkt att det är antingen "jättebra" eller "jättedåligt", om man läser forum tex. Men jag vill ha det. Inga stora grejer, utan bara något litet att öppna, och aktiviteter osv. Pepparkaksbakning, lussekattsbakning, pyssel, tofsar och nagellack. Små, billiga paket, så hon fortfarande kan få mycket på julafton :) Så hela morgonen har jag suttit och kollat runt lite smått för att se vad det finns och vad som skulle kunna passa. Hittade en helt fantastisk sida med billiga smågrejer, lite inriktat på paketkalender och kalas. Om ni också är sugna på att göra något liknande så rekommenderar jag starkt att ni går in på Muntra Myran och kollar runt lite! 
 
Annars blir vi bara hemma hela förmiddagen, efter middagsvilan ska vi förbi Nathalies mormor och morfar en sväng. Nu ska jag sätta mig och drömma om julen lite mer, haha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0