Mysig helg

Har inte blivit så mycket uppdatering på sistone, inte direkt haft något att skriva om, haha. Ska bli bättre, jag lovar! Saknar fortfarande bilderna från Turkiet, så ni får nog vänta tills efter Kap Verde då jag lägger in alla bilder samtidigt. Håll ut!

Annars då? Nathalie har haft feber hela veckan, så vi har vabbat. Men sån där mysig feber, legat precis över feber så hon har ändå haft energi att leka och mysa, även om hon varit grinig, lättretlig och allmänt jobbig emellanåt, haha. Men det hör till när man har småbarn ;)

I torsdags fick vi besök av en kille, i nuläget får han heta A på bloggen ;) Han har sovit över här tills idag, åkte strax innan 17. Jättemysig helg med massor av pussar och kramar. Är jätteglad att han kom hit. Han har två barn på heltid (förutom varannan helg), så han vet vad det innebär att ha småbarn och vet att man måste ta ansvar och hjälpa till och allt sånt där. Tänker inte skriva så mycket mer om honom i nuläget, ni får veta mer om det händer något mer, haha ;) Nästa helg ska vi åka hem till honom, och passa på att besöka Parken Zoo som snart stänger för säsongen. Får se om jag får träffa hans barn också, egentligen deras mamma som ska ha dem men han ska försöka övertala henne att låta honom behålla dem en dag extra, haha.

Och på tala om Kap Verde, hur sjukt är det inte att A också har bokat Kap Verde 5-13 november, samma ö och bara ca 800m ifrån vårat hotell?! Det här är alltså bokat långt innan vi kände varandra, helt sjukt egentligen, haha!

Nu ska vi byte blöja, borsta tänderna, ta på pyjamasen och bädda ner oss här hemma. Eller Nathalie i alla fall, jag blir nog vaken några timmar till ;) Men inte lika roligt att spendera kvällen själv, speciellt inte efter att ha haft sällskap 2 kvällar i rad nu. Aja, jag överlever ;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0