Imorgon <3

Längtar så mycket till imorgon! Efter mycket krångel så har vi i familjen enats om en lösning som passar alla. Imorgon skjutsar min mamma pappa till stationen, där han tar tåget till jobbet. Detta för att vi ska ha två bilar hemma. Jag tar lilla bilen till jobbet, och mamma hämtar Nathalie som vanligt runt 14 (hon slutar ju vid lunch, så de har sina mysfredagar). 15:45 så slutar jag, då kommer mamma, Nathalie och min bror med Volvon, och vi byter bil samt flyttar över packningen. Sedan åker de med lilla bilen till min brors match i Täby, medan jag och Nathalie rullar Volvon mot stationen och tar tåget till Eskilstuna. Krånligt värre? Men det var det bästa sättet att lösa allt på, haha. Annars skulle jag missa tåget som går 16:35 och få vänta en timme. Så jag är nöjd.

Men längtar som en galning här hemma. Åh, vill åka nu, nu, nu, igår! Har plockat ihop kläderna som ska med, smink och allt sånt får packas imorgon eftersom det ska användas på morgonen. De mesta ska ju användas imorgon. Blöjor ska jag köpa nya på lunchen, för köpte fel sort förut... Nappflaskan ska användas till vällingen imorgon bitti. Sovnallen ligger i Nathalies famn just nu. Nej, får helt enkelt packa klart imorgon, haha.

Nu ska jag ställa mig och diska till lite skön musik, så det blir gjort. Imorgon åker viiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0