Fredagsmys var det, ja?

Dagens har varit jobb 8-16, handla, hem och mysa med Nathalie samt äta pizza med resten av familjen, hem och söva Nathalie, skriva labbrapport samt skruva åt muttrar på blomlådorna (Nu sitter de äntligen helt uppe, utan att jag är rädd att muttrarna ska ramla av!). Så nu, nästan 22, får jag äntligen MITT fredagsmys. Köpte en sockerfri choklad idag i affären. Den är säkert jätteäcklig, men det är bättre än den sockerfyllda, eller hur? Så nu har jag tagit några rutor av den (inte vågat smaka än haha!) och satt på det bästa programmet, min drog, Grey's Anatomy <3 ÄNTLIGEN ett nytt avsnitt! Så nu ska jag glo på det i 40 minuter (Varför är de inte längre?!) och sen sova, för imorgon åker vi till Parken Zoo och tittar på alla djur! :)   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0