Trött tjej

Idag på jobbet ringde Hermods studievägledare mig. Jag ligger efter med uppdraget, kursen slutar snart, jag måste skicka in den senast imorgon... Jag har inte ens börjat?! var min första tanke... Har hamnat efter sen både jag och Nathalie var sjuka och jag inte orkade NÅGONTING. Så idag satte jag mig duktigt ner och pluggade. 8 frågor på uppdraget och en laboration behövs. Svarade på 4 frågor ganska snabbt. Sen tröttnade jag. JAG VILL INTE MER IKVÄLL, jag är helt slut. Vaknade 5 av att Nathalie sprang upp och var pigg. Så inte så mycket energi i kroppen på kvällen då. Men jag kämpade. Och kämpade. Och kämpade lite till. Och vips! Så var alla frågor plus laborationen klara! Det ni!  
 
Nu är jag död, mina ögon svider av ljuset från datorn för jag är så trööööött... Så nu blir det sova i 6 timmar, sen är det upp och träna och sen jobba. Torsdag. Stressens dag på jobbet. Alltid MASSOR att göra. Och jag har inte fått sova längre än till klockan 5 någon dag denna vecka än så länge. Snälla Nathalie, låt mig sova tills alarmet går imorgon? Det är åtminstone 5:25! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0