Träning och shopping

Avslutade dagen igår med ett HIIT (High Intensity Interval Training)-pass på cykel. Uppvärmning 5 minut först, sen högintensiv träning 20 sek, lågintensiv 1:40 x 8, och sen 3 minuter cooldown. Detta upplägg körde jag med Sanna. 
 
Idag uppgraderade jag min timer lite. 5 minuter uppvärmning, 30 sek högintensiv, 60 sek lågintensiv x 10 och 3 minuters cooldown. Totalt blir det samma tid (skiljer 60 sek totalt som jag inte har fel, orkar inte räkna) men den högintensiva delen blir dubbelt så lång totalt. Död tjej kan jag lova! Men vet ni vad, det fungerade det också! ;) 
 
Imorgon blir det att beställa lite piercingar. Tröttnat på mitt smycket, som för övrigt är trasig också... Så nu uppgraderar vi den biten lite. Och eftersom jag är så lycklig över det får ni se vilka skönheter jag tänker beställa! 
 
Nu blir det duschen medan Nathalie fortfarande sover, sen blir det nog iväg till Robin och bada i hans pool och äta lite mat :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0