Träning med PT

Min PT månad började med att jag blev sjuk - kul! Ont i huvudet så fort jag rörde mig och kunde inte ens tänka tanken att andas genom näsan. Helt slut var jag också!

Vecka 2 var det lite bättre, men fortfarande inte bra, så jag har tagit det relativt lugnt med träningen. Vecka 1 kördes endast 1/4 pass och vecka 2 körde jag 2/4. Trots att jag knappt har tränat så har jag på 2 veckor gått ner 2,9kg, då har jag fuskat med alkolhol en helg och lite småfusk hos mamma och pappa. Med småfusk menar jag en brödbit istället för bra kolhydrater som bulgur eller ris, eller pannkakor med mosad banan istället för pannkakor gjorde på annat än vitt mjöl... Så inge godis eller sånt iaf! :)

Idag började jag dagen med träning (eller egentligen med att ligga och sura i sängen en halvtimme, Nathalie väckte mig 5!) halv 6. Körde cirkelpass 1 idag, imorgon kör vi HIIT (cykelintervaller). Efter träningen blev det en skön dusch med lite lyxkänsla sådär en vardag - benrakning, haha! (Ska kolla på vac nästa gång jag är i affären, så trött på stubb efter bara en dag eller två...). Sen lagades det chokladproteingröt med varma hallon - mums! Aldrig varit sådär jätteförtjust i havregrynsgröt, men denna var riktigt god! Nu ska här förberedas matlådor (mellanmål) så man klarar dagen! Tur att jag gjorde ett mellanmål igår, då behöver jag bara göra min gröna proteinsmoothie idag :)

(ignorera mitt fina ansikte på bilden, haha)


Kommentarer
Postat av: Arja

Vau, Sara - olet päässyt nyt jo tosi hienoon tulokseen! Onnitteluni, tiedän, että se on vaatinut sinulta melkoisia ponnisteluita!

Svar: Det är faktiskt enklare än jag trodde, min PT är så superbra och hon ger mig stöd och hjälp så fort jag behöver det! Har ett jätteenkelt kostschema att följa och mina träningsscheman är anpassade för att kunna göras hemma i lägenheten utan att störa grannarna (med tex spring och hopp).
Svårast är det på jobbet när de tar upp massa glass och godis och sånt och bjuder på (glass finns dagligen i glassboxen, godis ofta, kakor ofta), men det blir enklare och enklare att passera för var dag som går :)
Sara

2013-07-03 @ 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0