Shopping x2

Jaha, efter dagens shopping kom man hem med 2 t-shirtar, nya solglasögon (mina gick ju sönder förra året), ny BH (åtminstone ett rätt? Haha!) och 2 linnen åt Nathalie.

Ja, jag och köpa det jag ska ha verkar ju inte sammarbeta? Nä, ärligt talat så var det så varmt och äckligt att jag inte ens orkade pröva speciellt många jeans, och tyvärr måste jag erkänna att Gina har nog de bästa jeansen (sett några fina på Cubus hemsida också) men det är ju på Erikslund (och stan) och jag var på Hälla... Får ta det en annan dag helt enkelt! Och shorts...? Det verkar de ha slutat med, hittade knappt några! :( Men fick mig åtminstone en ny bh, haha...

En helvit t-shirt och en ljusgrå med text på :) Känner att jag behöver fler "vanliga" toppar och t-shirts, har inte så mycket sånt. Oftast gömt mig under större kläder...

Tar väl bilder på dem och den vita/rosa toppen från igår senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0