Hjälp och tips!

Nu ni, behöver jag hjälp att välja, och tips om ni har, vad som är bäst. Nathalie är ju snart två, och vi åker ju till Turkiet om mindre än en månad nu. Eftersom hon har egen flygplats får hon också ha med eget bagage. Men vad rekommenderar ni? En ryggsäck, eller en riktig resväska?

 
Resväska är ju smidigt att ha en egen väska med hennes kläder och blöjor osv. Men en ryggsäck kan man packa med hennes leksaker osv och ha med på planet. Eller ska man ha både och? Känns lite over the top i hennes ålder? Eller? Tips, råd och hjälp är välkomna! :)
 

Kommentarer
Postat av: Gisela

Ryggsäck för leksaker och sånt absolut :) Så reste vi när jag var liten med resten i mormors väska. Om din egen är liten så investera hellre i en större. Vill du resa längre bort kommer det i framtiden behövas.

Hej föressten! (Sådär plötsligt) Har läst din blogg ett tag nu, så söt liten tjej du har. Vad tiden har gått fort sen högstadiet, inte sant? :)

Svar: Hej! Det var inte igår det, haha. Tiden bara springer iväg, och tro det eller ej men det går ännu snabbare med ett litet monster hemma! Vad gör du nu för tiden då, bor du kvar i Borlänge? :)
Fyndade faktiskt en söt väska på tradera igårkväll, går att använda både som ryggsäck och resväska. Nathalie tycker om att dra saker, så blir nog resväska när vi åker men att vi tar med den in i kabinen med leksaker och blöjor osv, sen packar jag hennes kläder i min väska som vi checkar in :)
Sara

2013-07-30 @ 14:01:51
Postat av: Gisela

Smart! Hoppas ni får det riktigt trevligt då! :)

Nä, ironiskt nog så träffade jag en amerikan via en asiatisk-musik site. Ena ledde till det andra, han stal mitt hjärta och sen Maj förra året har vi varit sambos här i Stockholm :) Jag jobbar som kock på Kulturhuset stories som är en café kedja med lunchservering. Ett tids krävande (men roligt!) yrke. Min karl vid namn RJ är däremot programmerare.

Svar: Åh, det låter ju inte helt fel allt det där :) Har ju hänt massor av grejer sen högstadiet ju!
Försökte se om du hade facebook så jag kunde lägga till dig där istället, men hittade ingenting :(
Sara

2013-07-30 @ 17:44:40
Postat av: Gisela

Nej jag vet, besvärliga gisela som vägrar facebook :C Men det står emot och RJ är inte direkt super positiv till dem som företag heller.

Har bara skype nuförtiden (pygmepuff) och ett steam account. Du råkar inte använda skype nu när msn är borta? D: Din gamla msn adress dök iallafall upp i listan när jag uppgraderade av nån anledning.

Svar: La till dig på skype (eller antar att det var dig jag la till, haha). Ingen använder ju msn längre, så var bara att släppa det, annars tycker jag det var smidigt :(
Sara

2013-07-30 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0