Belöning?

När vi åker till Kap Verde så åker vi på all inclusive. I priset ingår även saker som lån av snorkelutrustning, surfbräda osv. Utöver detta kommer vi åka på utflykter som kostar lite. Inne på saltbad och quad. Men det som troligtvis lät mest intressant var att det ingck provdyk i poolen i all inclusive! Alltså dyka med riktig utrustning. Och det fick mig att tänka...

Hur otroligt vore det inte att dyka i havet?! Kollade runt lite på deras hemsida och hittade massa dykar-paket. Men oj vad dyrt det är om man ska ta certifikat, och så tar det 3-4 dagar också, det är ju halva semestern! Men då hittade jag ett litet paket på 79 euro (680 sek) där det ingår en teoretisk lektion, ett pooldyk och ett "open water dive". Tar en dag och även om man inte får certifikat så får man dyka i havet med en certifierad dykare.

Kommer jag någorlunda i den form jag vill vara tills Kap Verde kommer jag att belöna mig själv med ett dyk! :) Förutsatt att jag tycker om provdyket i poolen som vi gör först ;)

Har några dagar på mig, så full fart for fitness!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0