Onervös

Idag var vi på besök i Eskilstuna, jag och Nathalie. Tog tåget vid 9:35 och kom fram strax efter 10. Promenerade till Munktellarenan där Mattias (yngsta grabben) tränade innebandy. Nathalie sprang runt i cirklar och tyckte det var jättekul att vara ute på en stor plan, haha. Jag satte mig på golvet och väntade.

Med allt som händer i deras liv just nu har vi valt att inte "presentera" mig för hans barn, så jag och Nathalie var där som "vänner", haha. Det sker för mycket skit just nu så det är inte läge för att berätta. Blev mycket "bara sitta och prata" - vilket också var väldigt mysigt och trevligt! Men när barnen stängde in sig på rummet och spelade tv-spel fick man äntligen pussas och kramas, massor ;) Åh vad jag har saknat det, haha. Närhet är typ det bästa som finns!

Av samma anledning åkte vi hem nu på kvällen. Lite mysko om vi kommer dit som vänner och så sover jag över i samma säng som Anders. Nej, det får vänta. Nästa helg får jag nog sova i hans famn igen istället :)

Och min nervositet? Grabbarna sprang in och spelade dator/tv-spel direkt när vi kom hem typ, åt lite mat tillsammans och sen lekte de kurragömma med Nathalie. Resten av dagen varierade dem mellan kurragömma/datorspel/tvspel, haha. Så var inget att vara nervös över, de skötte sig själva och var trevliga :) Pratade med mig och busade med Nathalie som sagt. Tror Nathalie gav dem 10 kramar var (om inte fler!) när vi skulle gå, tror hon tyckte de var superkul att få träffa boysen! :) Hon lämnade dem inte ifred många minuter i taget, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0