Dagen

Egentligen skulle jag och Nattis ha åkt tåg till Anders igår och stannar över natten, men efter lite personliga problem så orkade han inte igår. Så pratade med pappa om att låna bilen idag istället och åka bara över dagen, typ 9-15, vilket gick bra. Sen fick jag höra att mamma kunde ta Nattis istället, inte mig emot att få lite egentid, haha. Anledningen till att jag skulle åka 15 är för Anders ska iväg på hockey. Han bjöd med mig också, så planerna ändrades - igen. Haha. Åker klockan 11 idag istället, och mamma tar Nattis över natten (eftersom vi är tillbaka i Eskilstuna ca 19.30 och innan jag är i Västerås är den tidigast 20). Då finns det ju ingen ide att åka hem på kvällen, så jag åker hem tidigt imorgonbitti istället, direkt till jobbet. Mysigt att kunna sova där en jobbdag också :) Det kanske man får uppleva senare ändå, att man försöker träffas även vardagar och pendlar lite, men det är långt kvar tills dess ;) 

Nu tänker jag göra lite frukost här hemma och sen ta en promenad med Nattis till Hälla, behöver handla ny kattsand märkte jag... Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0