22 september 2012

Sitter och nattar Nathalie just nu, sen blir det att packa när hon somnat och sen bara ta kväll här hemma och mysa med tv-serie (Ugly Betty börjar närma sig slutet, 1,5 säsonger kvar...), cider och choklad, mums <3

Imorgon åker jag, Nathalie och Joss till Kolmården! Ska bli så mysigt och kul, åker helt själva! Får hoppas att jag hittar ;) Tar ju faktiskt drygt 2 timmar att köra om jag inte förstått det helt fel. Så ska vi gå och mysa där mellan 10 och 17, kolla alla djur, kolla delfinshowen (hoppas att Nathalie sitter still ;) och åka linbanan över djuren! Linbanan låter värre än det är, det är en stor vagn där nederdelen är hel (med genomskinliga väggar på två sidor eller så) med sittplatser och sen tätt galler upptill. Med andra ord - helt säker för Nathalie att åka med i :) Karuseller osv skippar vi, Nathalie är för liten och även om hon kunde åka vill jag inte skrämma henne, hon ska kunna välja själv om hon vill testa karuseller eller inte.

Till lunch har vi med oss pizzabullar som jag bakat, Joss har med risifrutti, banan och festis till mellis och sen äter vi middag på kolmården innan vi åker hem :) Ska bli hur kul som helst, men ska hämta upp Joss vid 8 så måste eventuellt sätta larmet på klockan, annars vaknar Nathalie säkert 7.30 bara för att vi måste upp, haha.

Nä, packning på g nu, skriver eventuellt mer om hennes födelsedag och läkarbesök osv på datorn ikväll, nu sitter jag med mobilen i Nathalies rum. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0