8 november 2012

Jahaja, idag orkar inte ingenting känner jag. Jobbat och nu sitter jag och pluggar. Måste träna också. Men känns som mina ögon kommer falla ihop när som helst, så vet inte vilket jag ska börja med... Suck.

Under dagarna som gått har vi fått nya övningar (en per dag som sagt), så dagens träningsprogram ser ut såhär:
Cardio 10 min
Pull over x 15
Knäböj med hantlar vid sidan x 15
Statisk planka x 45+ sek
(Upprepa tre ovanstående en gång till)
Cardio 10 min
Axelpress rak x 15
Höftlyft ett ben x 15 på varje sida
Crunch med rak rygg (pga delade magmuskler klarar jag inte denna, så jag kör reversed crunch x 15 istället) x 15
(Upprepa ovanstående 3 en gång)
Triceps press x 15
Bred knäböj x 15
Statisk Crunch x 45+ sek (jag satsar just nu på 1min+!)
(Upprepa ovanstående 3 en gång)

Ja, byts ju ut en varje dag som sagt. Dagens är Knäböj med hantlar, istället försvann knäböj. Känns ungefär som samma sak, men vi får väl se hur det går.

Kroppen börjar vänja sig vid maten, nu börjar jag faktiskt vara hungrig emellan mina 3 timmars mål. Idag åt jag frukost 7, mellanmål 9 och runt 11.30 började min mage att kurra. Och då menar jag verkligen kurra - högt! Jag har redan tjuvkollat på både våg och mått, men jag tänker inte skriva något här förrens det är dags för en mät/vägdag! :) Tihii!

Nä, blir väl att ta på sig träningskläderna nu då och sen träna en timme, sen blir det nog hopp i säng direkt, haha. Imorgon åker jag och Joss tillbaka till gymmet, tar cykeln dit igen. Ska bli skönt, det ger så mycket mer på gymmet känns det som, dessutom är det mycket roligare att träna två stycken. Då kan man pusha varandra extra mycket! :)

Kommentarer
Postat av: Arja

Kestä, kestä!!!! Jaksat kyllä! <3

2012-11-08 @ 21:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0