Duktiga jag?

Idag känner jag att jag har varit duktig! Jag har;
  • Plockat i diskmaskinen
  • Satt igång diskmaskinen
  • Plockat ur diskmaskinen
  • Rensat garderoben på gamla, trasiga/för små kläder
  • Lagt iordning allting i garderoben
  • Varit ute på 1 timmes promenad
Riktigt skönt att vara ute och gå. Lite kallt är det fortfarande, men man känner sig så mycket piggare efter motion. Och dessutom så är det ju väldigt skönt att komma in i värmen igen, i alla fall, haha! Nathalie sover så skönt i vagnen också, hela promenaden. Hon är fortfarande lite sjuk, har feber och täppt i näsan. Ska ringa BvC imorgon om hon fortfarande har feber och höra om det är normalt och okej.

Nej, nu  blir det lite mer finska, snart tentamen ju! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0