Barnmorskan

Nu är jag hemma ifrån barnmorskan. Mitt tryck har gått upp ännu mer, ligger nu på 156/101, i måndags var det 159/95. Så barnmorskan ringde upp till förlossningen och hörde med dem vad vi skulle göra, för jag har varken huvudvärk eller protein i urinen eller något annat symptom, men trycker var verkligen inte bra. De tyckte jag skulle komma in imorgon med morgonurin för att kolla protein där, eftersom de är mest koncentrerat på morgonen, samt att ifall trycket fortfarande var högt då så skulle jag upp till förlossningen för undersökning. På ett sätt så är det väl bra, jag har ju längtat efter den här bebisen, men det är ändå väldigt läskigt faktiskt.. Att veta att något kan vara så pass fel att de måste skicka upp mig på förlossningen innan bebisen är redo för det..

Aja, vi får veta mer om det imorgon, så länge jag inte får huvudvärk eller känner mig tung i huvudet, eller ett tryck i bröstet så är det lugnt, annars ska jag ringa in till förlossningen. Så vi får se vad som händer och sker imorgon. Ha det bra där ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0