Fira Freddy :)

Igår åkte jag, mamma och Nathalie till Nyköping. Pappa och Marcus stannade hemma eftersom Marcus skulle spela innebandy-match. Först åkte vi förbi min mormor och hennes sambo, där tog vi en liten fika och sedan packade vi in oss i bilen igen och åkte vidare till Oxelösund där min moster och hennes man (Freddy) bor. Freddy fyllde 58 år igår så det var släktträff i deras hus. Så fick träffa alla mostrar, några kusiner och några av Freddy's släktingar också som vi sett någon gång då och då förut. Och 3 barn var med, Nathalie, min kusin Sofie (2 år) och Gwen (1 år).

Vi sov över där, jag, Nathalie, mamma, mormor, mormor's sambo, en moster och kusin Sofie. Resten åkte hem på kvällen/natten. Men det var trevligt faktiskt! Dock tyckte Nathalie det var lite småjobbigt med så mycket folk, så det tog ett bra tag innan hon somnade igår kväll, och hon sov i princip inget under eftermiddagen heller. Men nu ligger hon på fårskinnet bakom mig och sover så gott :)

Och idag är det första advent också, snart jul alltså! Sjukt vad tiden går! Så snart blir det nog en adventsfika här hemma, mysigt :) Ni får ha det så bra där ute! Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0