Vecka 23 (22+2)

Nu är jag ensam här igen då, Antti åkte hem igår. Fast jag failade totalt, hade inte kollat tågen i förväg, eftersom Sthlm-Vås tågen brukar gå varje timme. Men 16:53 fanns det inget tåg. Så vi fick ta 17:53, vilket gör att vi är framme i Sthlm 18:53 och han ska checka in 19.00... Aja, det gick bra iaf, tåget var lite tidigt och jag tror han checkade in en sådär 5 min sent eller något, och de brydde sig inte direkt.

Sen hem skulle jag ta 20.07. Fanns inget tåg. Inte heller 21.07.. Så satt i Sthlm till 22.07 och väntade tåg, yay! Så jag däckade på sängen direkt när jag kom hem, haha!

Aja, under den här tiden jag inte skrivit har jag iaf gått in i vecka 23 nu då, det går framåt :)

Du är i vecka 23.
Du har gått 22 fulla veckor och 2 fulla dagar (v22+2).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Du har 123 dagar kvar till beräknad förlossning.

Dagarna blir färre och färre iaf, snart nere på under 100 <3

Nu ska jag nörda lite WoW, haha, har ju inte spelat något sen jag åkte till Finland i princip. Blir lite ZA och ZG nu då, för de få personer som läser och fattar vad det är :)

Ha det bra, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0