Snart klar med plugget!

Åh, vad skönt det känns. Matematiken är klar, programmeringen är klar, datorkommunikationen är klar, multimedian är klar, religion har ett "läxförhör" kvar och engelskan har lektioner men ingenting vettigt på dem. Åh, vad jag gillar det här!

Nästa veckas schema gillar jag ännu mer! På måndag ska jag till barnmorskan, sen inget mer. Tisdag har jag religion och engelska, onsdag har jag engelska, torsdag och fredag är jag ledig. Åh, känns nästan som jag har sommarlov redan nu! :) Fast det är ju inte riktigt sant, för nu ska jag sätta mig och plugga! Galen? Nja, jag bara måste se till att fixa körkortet nu, så nu blir det bilteori för min del :) Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0