Friluftsdag. Eller?

Idag är det friluftsdag på skolan. Gå 1.2 mil och sen laga mat. Eller? Jag slipper ju såklart, haha, så jag sitter på skolan och jobbar med multimedia just nu. Usch, vad det är tråkigt egentligen, inte själva ämnet utan läraren och hans uppgifter, blä. Men men, ska fixa det här! Ska göra ett interaktivt bildspel, alltså så ska det vara en meny i början och sen väljer man vilka bilder man vill se och i vilken intervall av tid bilden ska visas innan den byter bild. Så håller på att sparar den första av dem, men tar lite tid, så skriver här :).

Om jag hinner ska jag egentligen fortsätta med mer multimedia, alltså en hemsida som ska ha ett interaktivt bildspel, fast ännu mer interaktivt med "pause, play, val av bild" etc :/ Det tycker vi inte om, eller hur? Men tror jag jobbar med något annat ämne om jag hinner, istället.

En ganska häftig grej (för mig alltså, ni tycker säkert det är jättelöjligt xD) var imorse när jag låg i sängen och bara kände på rörelserna, som vanligt, så kunde jag SE magen flytta sig när den rörde sig en gång. Fast bara en gång, sen fick bebisen scenskräck, haha.

För några dagar sen också så sparkade den så hårt att min hand rörde sig! Jag halvlåg i sängen och spelade på mobilen och hade magen som stöd för armen, och armen liksom "flög iväg" när den sparkade, haha! Jag tycker det är fett häftigt nu när man verkligen märker av den hela tiden, åh, så mysigt <3

Aja, nu ska jag fortsätta jobba, för den har typ sparat klart film 1 snart :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0