RIP lilla fågel :<

Jag skrev nyss ett långt inlägg, uppdaterade sidan av misstag och allt försvann -.- Så nu orkar jag inte skriva så detaljerat..

I alla fall, jag skjutsade nyss in Antti och hans bror till Lempäälä för att de ska ha körlektion, och när vi kör där flyger en fågel ut mitt framför bilen, hinner precis se honom innan vi hör smällen och han ligger på vägen bakom oss :( Första gången jag dödar något :( Det ironiska var att vi, minuterna innan, pratade om hur jag inte ens ville köra på redan döda fåglar på marken, och sen så dödar jag en levande istället.. Men han gjorde faktiskt suicide!

Så snart blir jag nog själv här, hans föräldrar ska iväg och de packar förfullt hör jag, så de åkte kanske snart. Så måste jag bara fördriva tiden tills klockan är 11:30 och jag kan hämta upp dem igen :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0