Föräldrapenning

Jag och pappa ansökte nyss om föräldrapenning, det känns som det närmar sig när man gör sådant :) Tänkte att det är lika bra att ha lite pengar på kontot innan den är född, så man har en reserv, sen får vi väl se om den är tidig eller så för då hinner jag inte få in pengarna ändå, haha! Men känns i alla fall bra att ha det inlagt och veta att jag får pengarna innan eller strax efter den är född :) Det är ju faktiskt ändå bara 52 dagar kvar till beräknad! Och +-2 veckor på det är ju 38-66 dagar! Och 38 dagar är ju i princip bara en dryg månad. Sen kan den ju komma närsomhelst egentligen så man ska väl inte haka upp sig på datum, men ändå liksom :)

Nu ska jag och mammi hyra film till kvällen, kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0