Fysik

Allting inskickat och klart nu. Det enda som återstår är en vecka fylld med repetition innan muntliga examinationen på fredag. Sen återstår bara fysik 2 och sen är jag helt klar! Kan inte riktigt förstå att jag nästan är klar med min behörighet redan. Har nog mycket att tacka Anders för det, som fick mig att inse att jag behöver inte sitta och plågas med ett liv jag inte är nöjd med, utan då är det bättre att fokusera 100% på det man vill. Nu blir det ju inte 100% ändå tack vare att jag återigen är inne och jobbar timmar (i princip heltid) men jag har ändå lagt fokus på plugget och tackat nej till jobb om jag känt att jag behöver plugga mer.

Snart snart snart! Kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0