Att sova

Jag är en person som älskar närhet och som älskar att sova i famnen på personen jag tycker om, antingen liggandes på sidan med personen kramandes bakom eller med huvudet vilandes på bröstet med en arm runt omkring. Finns det något bättre än att somna så?

Men ni har säkert gissat att det kommer något men här nu? Om så, så har ni rätt. Haha. Anders har en gammal hockeyskada i ena axeln (såklart den sidan som jag vill sova på också, haha!), vilket gör att den orkar inte lika länge, den blir trött och kan ganska lätt hoppa ur led vid aktiviteter såsom innebandy (svingadet med klubban). Därför blir det oftast att man börjar i den här positionen för att, ganska snabbt, byte till en bättre position som hans axel klarar. 

Och just därför skriver jag det här inlägget, för idag kändes det så himla bra. Vi la oss och vilade på förmiddagen och för en gångs skull somnade vi (eller Anders i alla fall, haha, jag är för pigg men var mysigt att ligga och kramas) i famnen så som jag älskar. Att han vaknade efter ett tag och behövde byta ställning är en annan femma, för det var så himla mysigt under tiden ;) Huvudet på bröstet, en arm runt omkring och så höll han min hand med andra handen. 

För er som känner att det här är värdelös info - det finns ett kryss uppe i högra hörnet, den tar er ifrån min sida. För här skriver jag om allt mellan himmel och jord, och då även mina lyckliga vilostunder ;) haha. Puss på resten av er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0