Determination and satisfaction

Dagens "abs- and buttchallenge" är klar. Det är inte mycket, men det är bra mycket mer än inget alls! 

Haft väldigt svårt med maten på sistone, men idag känner jag mig motiverad. Idag vaknar vi med determination och somnar med satisfaction. Inte känslan av att jag ätit grejer jag inte borde. Idag kör vi all in! 




Ikväll är det föräldramöte på dagiset. Sista på den här avdelningen, för snart är ju Nathalie så stor att hon byter avdelning! Lite sorgligt är det faktiskt, för jag älskar den fröknarna som hon har just nu, och Nathalie trivs med dem också! Och just nu är hon nästan störst på sin avdelning, sen ska hon helt plötsligt bli minst igen! :( Men det blir nog bra det också, blir nog i vår <3 

Nu blir det dusch efter träningspasset, sen göra mig klar inför jobbet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0