Jobbintervju

Jahaja, intervjun gick ju super. Enda problemet är att jag inte vill ha jobbet. Hahaha! Det är endast provision, och jag känner inte att det är speciellt säkert. Visst, man kan tjäna massor. KAN. Men oftast gör man det inte. Man kan jobba en månad och inte tjäna en krona om man har otur. Nejtack. Men jobbet är åtminstone mitt om jag vill ha det... Haha :)

Nä, tacka vet jag Martin&Servera, fick idag reda på att jag kommer få jobba alla veckor fram till semester (börjar v.25) och sen hela sommaren också (det visste jag redan). Så har jobbat v.17-nu och kommer jobba nu-v.32. 16 veckor blir det i sträck (heltid) så jag är mer än nöjd! Så får vi se vad som händer och sker till efter sommaren istället! :)

Nu blir det serie, nytt avsnitt av New Girl idag. Kemin får vänta en dag, skickade ju in mitt uppdrag igår (deadline idag) så jag tar en välbehövd vila ifrån plugg. Och imorgon blir det troligtvis VAB då en liten tjej hade 39.2 graders feber nu på eftermiddagen. Stackarn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0