Jobb, plugg, sova och äta...

Mitt liv går snabbt just nu. Upp och jobba (och träna innan det om jag inte suttit uppe för länge på kvällen innan...), kommer hem och äter, pluggar, sover. Och så börjar det om.

Har faktiskt inte så mycket att säga. Tänkte ta lite bilder på min "trädgård" och lägga ut, en liten update sådär. Sen tänkte jag köra igenom ett snabbt magpass (tränade inte imorse, satt uppe för länge igår...) på 5 minuter, men hey! 5 minuter magträning är mer än inga minuter! Dessutom cyklade jag ju till jobbet, och hem, så får ju lite motion i alla fall.

Sen blir det att hämta ett glas kallt vatten och sätta mig framför Game of Thrones, säsong 3, avsnitt 7 idag. Spännande! Längtar nästan lika mycket till Game of Thrones som jag längtar till Grey's Anatomy. Men bara nästan ;) Saknar Cougar Town, det var roligt... Kommer i alla fall en säsong till vad jag vet, men datum är "unknown" på imdb...

Nä, träning, bilder och serie nu, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0