Dagens...

Började som sagt dagen med träning. Sedan blev det 4,5km cykelfärd till jobbet. Efter jobbet blev det 4,2kmin till stan. Köpte proteinpulver när jag ändå var där, samt fick min studieförsäkran påskriven. Cyklade 3,5km till Ibbes pizzeria och köpte en pastarätt (okej, jag vet, inte så jäkla "clean", men jag vänjer mig fortfarande och det är inte lätt att bara slå om!), sedan blev det 3,2km hem.

Totalt har jag alltså cyklat 15,4km. En och en halv mil! Det ni?! Och för att göra det värre - mina däck saknar i princip luft helt och mitt bakdäck tar emot så det går segare att cykla. Cykeln är nu inlämnad på "pappas cykelverkstad" där den får kärlek under morgondagen ;)

Jag har träningsvärk i magen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0