Update...

1) Är numera arbetslös. Japp, så är det! Företaget slås ihop ifrån Servera R&S AB till Martin & Servera (tillsammans med gamla Martin Olsson). Därmed vet man inte vilka förändringar som kommer ske, och vi extraarbetare får gå tills man tagit reda på det. Behövs det mer folk står vi först i kö såklart, men annars. Ja, annars fortsätter vi vara arbetslösa helt enkelt!

2) Det positiva i detta är att det ger mig en spark i baken att söka heltidsjobb. För det vill jag ju ha! En riktig inkomst och ett fast arbete där jag inte sitter och inväntar dagen jag inte kommer behövas mer (som nu hände) alternativt får fast anställning (vilket inte hände).

3) Det andra positiva är att jag nu varken behöver gå upp 4:50 eller börja vid 20:00 med träningen. Jag har nämligen rätt till 4 dagar x 5 timmar på dagis. Det betyder att mån-tors kan jag lämna Nathalie på dagis vid 9, gå hem och träna, söka lite jobb, äta lunch, och sen hämta henne vid 14 igen. Hur super är inte det? Beach13, här kommer jag!

4) Jag har insett att jag inte är så himla duktig på att skriva personligt brev, och jag känner mig negativ inför hela jobbsöket. I mitt huvud så vill väl ingen ha en ung, ensamstående mamma med ytterst få erfarenheter (läs mer än många andra ungdomar) och knappt någon utbildning. Men vi får väl se. Ska öga igenom mitt personliga brev en gång till nu, och sen ska jag väl börja skicka ut till några jobb som ligger ute på arbetsförmedlingen. Hoppas kan vi väl?

5) Jag har ångest över sommaren, för jag känner att det inte hänt så mycket där sen Fitnessfighten. För jag är lat. Så nu har jag laddat ner Insanity och ska köra deras 60-dagars program. Det kostar egentligen, men jag tog det på piratebay, så för mig är det gratis ;) Taget ifrån nätet:

The INSANITY workout might just be the hardest fitness program ever put on DVD. Your personal trainer Shaun T will push you past your limits with 10 INSANITY workout discs packed with plyometric drills on top of nonstop invervals of strength, power, resistance, and ab and core training moves. No equipment or weights needed. Just the will to get the hardest body you've ever had. 
 
The secret to these mind-blowing INSANITY workout results: Max Interval Training. Shaun T took traditional interval training and flipped it on its head - you perform long bursts of maximum-intensity exercises with short periods of rest. Each INSANITY workout keeps you constantly challenged as you alternate between aerobic and anaerobic intervals performed at your MAX. The result: burn up to 1,000 calories in an hour and get the most insane body in 60 days. 
 
Okej, låter super, eller hur? Jag förväntar mig inte en insane body inom 60 dagar. Jag förväntar mig en BÄTTRE kropp om 60 dagar, men jag tror jag kommer vara långt ifrån nöjd när jag är klar. Men vi kör på, kan inte bli värre i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0