Halvdan träning men ändå stolt!

Mina ben är döda. Har ingen energi alls i dem. Usch, för träning då, säger jag. Jag körde ändå. Många pauser blev det, extra alltså. För benen hängde inte med i alla hopp och all fart. Dessutom har jag ont i hälsenan igen, vilket inte gör det bättre. Usch för smärta. Tycker dock om träningsvärk, speciellt i magen av någon anledning. Då känns det bra, haha!

Nu till stolt delen: när jag körde Fitnessfighten i November så klarade jag knappt 15 push ups på knä när jag började. I slutet (1 dec) kunde jag köra ca 5 pushups på tå. December gick utan mycket träning. Likaså januari och februari. Dag 3 på insanity, och jag gör inte mindre än 15 push ups PÅ TÅ?! Vart kom det ifrån?! Så stolt, för jag har aldrig haft någon vidare styrka i armarna, har kört 5 kg på vissa maskiner på gymmet för jag inte orkar mer, andra 10, 15. Tror inte jag kört mer än 15 kg på någon "arm"-maskin faktiskt. Så armstyrka har aldrig varit min grej. Men 15 push ups på tå och jag är så sjukt glad! Ååååh! Det firar vi med en ansiktsmask, en dusch och sen Shameless! ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0