Väntar och väntar...

Igår var jag och Nathalie ute på Erikslund, först åkte vi in till djurbutiken, sen åt vi middag på IKEA och sen köpte vi lite blöjor och toapapper, haha! 

Nu har vi iaf kattlåda, kattsand, kattmat, mat- och vattenskål, halsband, leksak, klosax... Ja, tror det var det, haha. Dessutom köpte jag en klätterställning/klösträd på lunchrasten igår också. Så nu bara inväntar vi att våran lilla pojke får bli hämtad
Har talat om för Nathalie att vi ska få en katt, tror dock inte riktigt hon förstår vad jag menar. "Katt" säger hon, "ja, katt" säger jag. Sen är det inget mer, haha. Troligtvis blir det en liten Simba, han ser ju nästan ut som en lejonunge, orange och fluffig, haha! "Sim!" säger Nathalie när man frågar om hon kan säga Simba, sötmonstret!

 
 
Lite lika ändå? ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0