Studenten!

Ett litet kort inlägg nu, för jag sitter här med huvudvärk och är så trött att jag tror jag svimmar snart!

I alla fall! Idag tog Tilda (och massa andra ungdomar) studenten. Hon var så fin lilla Tilda! Som för övrigt är min lillebrors flickvän, vilket kanske kan vara bra att nämna för er icke insatta, haha. Blev lite plockmat och sen massa fika där. Full fart hela dagen för henne, så när vi nästan skulle åka så gick Tilda och tog en powernap, skulle ju vara förfest hos henne 19 och sen vidare till Blue Moon Bar, så natten blir nog lång för henne. Sen åker de vidare till Egypten hon och Marcus på söndag. Inte alls avundsjuk, nejnej!

Och idag svarade PTn, hon skickar över faktura och all info under morgondagen. Nu är det på allvar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0