Midsommar!

Glad midsommar allihop! För mig och Nathalie blev det en kort midsommar, i sitter redan hemma sen ca en halvtimme. Nathalie är trött och jag känner mig helt död. Vaknade 5.30 imorse, med huudvärk och täppt i nästan. Både har hållt i sig heeeela dagen, så nu orkar jag ingenting! Funderar på om jag har feber också... Halvtimmen som är kvar tills jag får sova känns som en evighet (19 går Nathalie till sängs, men brukar ta ännu längre innan hon somnar).

Jag hoppas ni andra har en roligare midsommar än jag har ;) Nejdå, förutom sjukhet/trötthet har det varit kul. Ingen tradition i år, hela mammas släkt brukar komma och fira men nu har både min mormor och hennes sambo opererats så de kan inte sitta i bilen för länge, och då vill ju inte resterande släktingar lämna dem ensamma i lägenheten i Nyköping. Så de firade den där, vi var familjen, min faster, hennes äldsta son, Marcus flickvän Tilda samt min vän Joss en stund.

Dessutom fyller ju min lilla bror hela 18 år idag också! Grattis på din dag! <3

Hur har ni firat eran midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0