Beslutsångest...

Tittar på lite kläder. T-shirten är klar i princip, hur skönt ser det inte ut med den under sommaren med ett par shorts under? Detsamma gäller den mörkblå klänningen, ser superskön ut och är så fin. Den röda är ju också fin, och smickrande för formen då den går väldigt tajt under bysten/midjan, men kanske blir varmt? Och den gröna är fin och säkerligen sval, men kanske blir kort när man tar på den? Så vilken tar man som plagg nr 3? Eller ska man köra på stort och köpa alla 4:a? Får ju en hel lön denna månad, så kommer ju ha råd åtminstone ;) 
 
Update. Den gröna fanns bara i mindre storlekar, så det blev byebye där ;) Kanske skulle ha kollat det innan haha! Blir nog en pyjamas istället, bild 2... ;) 
 
 
 
 
Förutom klänningar på önskelistan hittas även;
  • nytt proteinpulver, denna gång från Nutritech, smak Choklad, vanilj eller tuttifrutti. Kommer troligtvis köpa två, choklad och vanilj ska vara supergoda, choklad för att dricka som den är (vilket jag gör i nuläget) och vanilj för att blanda ut i smoothie osv (vilket jag också gör), men hur smaskigt låter inte tuttifrutti? Får fundera på hur jag ska göra där... 
  • BCAA Complex - Aminosyror för att hjälpa kroppen återhämta sig snabbt efter träning, stimulerar tillväxten av musklerna och motverkar att musklerna bryts ned. 
  • Multivitamin, för jag inte får i mig alla vitaminer jag borde, haha. 
  • Omega 3, för jag äter så lite fisk och behöver fiskoljan, helt enkelt. 
  • Helt skulle jag vilja köpa Caseinpulver också, för det ska tydligen gå att göra lite kladdigare chokladmugcakes osv med den, men i nuläget är det inget jag får göra ändå enligt min diet, så den kan jag likabra vänta med. Kommer gå på en knapp tusenlapp ändå, haha...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0