Pott-dags

Först kissade hon på golvet. Hon blev helt stel och bara kollade på pölen på golvet. "Oj då, nästa gång vi blir kissnödiga så går vi på pottan istället :)" säger jag och får ett "Okej" tillbaka. Om hon menade det eller inte var jag inte säker på, haha.

Då och då går vi och "testar att kissa" och Nathalies favorit har blivit Imse Vimse Spindel på min mobil. Den sitter hon och trycker på medan hon sitter på pottan. Efter ett tag säger jag att vi går ut och leker igen, efter det inte kommer något. När hon reser sig så är där kiss i pottan! "Titta Nathalie, vad duktig du är!" säger jag glatt och stolt. Sen får hon se hur det åker ner i toaletten och sedan får hon spola. "Hejdå kisset!" säger jag, "heeejdåååå" säger Nathalie :)


Kommentarer
Postat av: Arja

Hienoa!! <3

2013-01-23 @ 15:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0