Mått/vikt

Nu får ni ge mig skit om ni vill, också. December är en dålig månad, det vet jag redan, så att jag skulle få upp något under denna månad var ganska givet. Vem går inte upp ett kilo eller två efter all den goda julmaten och drycken?! ;) 

Efter FF i November vägde jag 83,3 kg och hade ett midjemått på 86 cm.

Nu vägde jag in mig på 86,1 (- jeans vikten som jag inte vägde mig med under november, haha...)
och ett midjemått på 89 cm. Så visst, det är inte så dåligt ändå, vikten har nästan gått tillbaka men mina centimeter har stannat längre! Hur det går ihop vet jag inte, men denna gång har jag inget december efter mig, denna gång kör vi resten av livet! ;)

Lite andra mått denna månad:
Midja (mäts över naveln) 89 cm
Höft (vid höftbenet) 99cm
Rumpa (tjockaste stället) 108 cm
Under bröstet 92cm
Armar (tjockaste stället) 31 cm
Lår (tjockaste stället) 62 (vänster) 64 (höger)

Tjocka mupp-ben som har olika storlekar..

Nej, nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0