Vad ska jag göra nu?!

Såg precis sista avsnittet av Grey's Anatomy season 9. Buhu, det är min kärlek! Hur ska jag klara mig nu?! Men med det avslutet som det var så är jag 100% (110% tillochmed!) på att det kommer en season 10. Det går bara INTE att sluta som de gjorde! För att inte spoila för någon som kanske kollar på Grey's just nu (eller tänker göra) så nämner jag inga detaljer här. Vill ni veta hur det slutar får ni kolla, och det rekommenderar jag er att göra ändå! ;)

Lost lider emot sitt slut, 5 avsnitt kvar, och eftersom season 6 (sista säsongen) är inspelad 2010 känns det som att this is it. Vad ska man då kolla på? Har en hel lista med serier som jag kan tänka mig, och som andra rekommenderat. Men vilken väljer man först?

New Girl Season 2 har ett avsnitt kvar, som kommer någon gång under mars, datumet står inte på imdb så... Sen är Season 2 slut där med, men den kanske fortsätter? Känns så, yay ;)

Får nöja mig med att Shameless Season 3 är ungefär mitt i än så länge, så det räcker till slutet av mars, och då börjar ju faktiskt Game of Thrones Season 3 också, så då har jag att gotta mig med ändå! Dessutom pågår Spartacus Season 3 till mitten av april ungefär, och The Walking Dead Season 3 till slutet av mars också.

Ja, jag har en hel del serier jag följer, jag vet... Kan inte hjälpa det, har inget bättre för mig på kvällen när Nattis somnat, blir tv eller dator eftersom jag inte kan gå ifrån lägenheten direkt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0