Jag tror jag döööör

Halsont ifrån helvetet. Huvudvärk ifrån helvetet när jag rör mig. 38 grader på morgonen/dagen och svettas ihjäl, närmare 39 på kvällen och fryser. Vågar inte hosta fast jag behöver det för jag tror seriöst jag dör pga min hals om jag gör det. Pricken över i:et är nackspärr som jag inte ens kan försöka att massera bättre, pga tatueringen, är rädd att skorpan ska lossna och få vita prickar mitt i, och att det gör ont...

Mamma har haft influensa i en vecka nu, Nathalie har haft något liknande (åtminstone förkylning och hosta, verkar vara halsont också) lika länge. Min bror insjuknade i onsdags tror jag det var, och pappa i torsdags. I går började jag känna av halsen, på kvällen bröt helvetet ut... Nu är vi 100% sjuka hemma, både här och hos mamma och pappa!

Knarkat huvudvärkstablett, hostmedicin och sugtablett för halsen, så nu ska jag försöka sova och hoppas på en hel natt utan att bli väckt... Fick åtminstone sovmorgon till 7.30 igår, fast det kostade 2 vakna pass vid 12 och 4... Nåja, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0