Ytterligare klagomål:

Hermods (där jag ska läsa mina kurser) erbjuder repetitionskurs för matematik. Man börjar med ett prov för att se vart man ligger. Sen väljer man om man vill läsa hela, eller delar av, repetitionskursen. Jag kom inte ihåg ett skvatt, så jag skickade mail och sa att jag ville läsa hela. Fick svar idag;

Hej Sara!
Just nu så har vi ingen färdig repetitionskurs inför Matematik 4. Börja med att göra testet. Ta därefter kontakt med Stefan Durborg som är ämnesansvarig för matematikkurserna. Då kan han ge dig några tips anpassade till hur det gick för dig i testet.

Varför blev jag erbjuden en repetitionskurs om den inte finns? Vad är det för stil?! Awesome, jag kommer inte ihåg ett skvatt ifrån matematik 3, och då ska jag, utan repetition men med några "tips", klara matematik 4 som bygger på matematik 3? Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0