Intervju?

Fick ett samtal idag, var så stressad på jobbet så jag frågade inte igen när jag missade vart hon ringde ifrån. Jag hade åtminstone lämnat en ansökan där och hon ville att jag skulle komma på intervju!

Fast... hon hur det såg ut imorgon? - Jobb. Fredag då? - Jobb, och hela nästa veckan.... Deras utbildning börjar under nästa vecka, så hon skulle återkomma till mig efter hon kollat upp det.

Surt, här är man glad för att man får jobba en hel vecka, och även veta att man är behövd nästa vecka också. Då vill såklart folk ha in en på intervju samma tid. Allting krockar i mitt liv. Möte på arbetsförmedlingen krockar med familjerätten också. Samma dag, samma tid. Hur lyckas folk?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0