9 september 2012

Jag har lite idetorka på vad jag ska skriva. Eller egentligen inte. Jo, både och? Det finns en grej jag skulle vilja skrika ut, prata om i evigheter, aldrig släppa ur min tanke. Men jag vet inte hur mycket jag bör nämna om det. Det enda jag tänker säga just nu är att höstlovet förhoppningsvis blir det bästa hittills.

Annars då? Bott i lägenheten en vecka, känns bra. Börjar avvänja Nathalie med sovnapp då den stjälper mer än den hjälper. Dessutom ska jag sluta ta över henne på natten till min säng, är så rädd att hon ska rulla ner för just nu rör hon sig extremt mycket när hon sover.. Så inatt får jag kanske springa ett antal gånger för att få henne att somna om. Men det är värt det i slutändan? Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0